Júniusi boldogságórák az 1.a-ban

Júniusi boldogságórák az 1.a-ban

A tanév utolsó havának témája: A fenntartható boldogság. Ennek három eleme van: a pozitív érzelmek, a társas támogatás, a szokássá válás.

  1. A pozitív érzelmek

A boldogság fő ismertetőjegyei a gyakori pozitív érzelmek: az öröm, az élvezet, a megelégedettség, a nyugalom, az érdeklődés, a lelkesedés, az energia, az izgalom és a büszkeség.

Ebben az évben gyakorolt 9 boldogságfokozó gyakorlat mindegyike képes arra, hogy rengeteg pozitív élményben részesítse azt, aki végzi. A "boldogságprogram" nem tíz hónapra szól, hanem egy életre szóló utazás. A boldog embereket a pozitív érzelmek teszik boldoggá.

  1. A társas támogatás

Sikerünk másik tényezője a társas támogatottság. Ez ösztönöz arra bennünket, hogy dolgozzunk meg a céljainkért, és a megfelelő irányba terel bennünket, amikor elveszítjük motivációnkat.

  1. A szokássá válás

A karantén miatti távoktatás során naponta leveleztem a gyerekekkel, szülőkkel. Kedves üzeneteket, videókat, rengeteg rajzot kaptam. Úgy érzem, ez a nehéz helyzet még jobban összekovácsolta az egész osztályt, a szülőket, mindannyiunkat. Sokat töltekeztünk egész évben ezeken az órákon, minden egyes alkalmat nagyon hasznosnak találok, épülünk belőlük.

Összetartozásunk jeléül negyed virágokat készítettünk, melyekből egy nagyot tudunk legközelebbi találkozásunkkor varázsolni.
Jókedvünket pedig fokoztuk azzal, hogy közeledik a nyár, csodáljuk a gyönyörű természetet, fagyit készítettünk a körülöttünk lévő dolgokból.

Köszönő videót, okleveleket készítettem hálám jeléül nekik.

Boldog év van mögöttünk, hálás vagyok a gyermekeknek, szülőknek, kollégáimnak.

"Jobb veletek a világ! "   :-)

 

Kapcsolódó galéria

Júniusi boldogságórák az 1.a-ban

Pályázatok

Boldog Iskola